Veriyaz Telefon Numarası
Kullanıcı Deneyimi Arttırma

Sitenizi müşterilerinizin istekleri doğrultusunda tasarlamanıza ilave olarak, onların tecrübelerini artırabileceğiniz bazı uygulamalar vardır. Bu bölümde araştırma kabiliyetlerini, akıllı acentaları, topluluk kurma özellikleri ve ürün izleme teknolojilerini inceleyeceğiz.

Site düzenindeki bazı problemler, siteye bir arama motoru ilave edilerek düzeltilebilir. Arama motoru ile sitenizde ürün bulmayı kolaylaştırabilir ve bunu ücretsiz hizmet olarak verebilirsiniz.

Akıllı acentalar; yazılım programlarıdır, son kullanıcılar ile iletişim kurar ve onların özelliklerini algılar. Müşteri sizin sitenizdeyken, önceki davranışlarını karşılaştırarak, ihtiyaçlarını belirler ve siteyi bu doğrultuda değiştirerek müşteriye sunar. Kayıtlı kullanıcılar, sitede isimleriyle hitap edilerek karşılanırlar ve en çok satın aldıkları ürünlere bağlı olarak, yeni ürünler otomatik olarak teklif edilir. Akıllı acentalar bu kişiselliği mümkün kılarlar.

Müşterilerinizi ve alışveriş deneyimlerini artırmak için sitenize ilave edebileceğiniz daha birçok özellik vardır. Mesela müşterilerinize, ürünlerinizi daha yakından veya daha çok açıdan görme imkanı sağlayabilirsiniz.

Topluluk kurma araçları, müşteri memnuniyetini artırabilir ve müşterilerinizin daha sık ziyaret etmelerini sağlar. Örneğin, sizin e-işyeriniz, müşterilerinizin soru sorabildiği ve cevap bulabildiği bir bölüm yaratabilir. Mesela müşterileriniz ortak dosya paylaşabilir, özel veya önemli günlerini girebilir, ilanlar yayınlayabilir.

Müşterilerinizi sık sorduğu sorular için sitenize bu soruların cevaplarının bulunduğu S.S.S. (Sık Sorulan Sorular) linki ekleyebilirsiniz. Şirketinizin iletişim bilgileri de önemli bir konudur. Müşterilerinize e-mail adresi, telefon numaraları ve posta adreslerinizi sunmalısınız. Bu bilgiler açık olarak tanımlanmalı ve kolayca bulunabilmelidir.