Veriyaz Telefon Numarası
Sanal Mağaza

Mağaza modeli, insanların E-Ticaret kelimesini işittikleri zaman ne düşündüklerini ifade eder. Mağaza modeli işadamlarının ürünlerini online satabilmeleri için hareket işlemlerinin, güvenliğin, online ödeme ve bilgi toplamanın birleşiminden oluşur.
Bu model, alıcı ile satıcı arasındaki e-ticaretin basit bir formudur.

Mağaza e-ticaretini yönetmek için, işadamlarının ve müşterilerin ihtiyaç duyduğu online ürün kataloglarına, web sitesinden yapacakları mal tekliflerine, güvenli koşullarda ödemelere, ticari malın müşteriye gönderilmesine ve müşteri bilgilerinin yönetimine ihtiyacı vardır. Aynı zamanda potansiyel müşterilere de ulaşılabilmelidir.


Alışveriş sepeti

E-ticaretin en fazla kullanılan imkanlarından biri alışveriş sepetidir. Bu sipariş-işleme teknolojisi, müşterilere, alışveriş yaparken satın almak istedikleri ürünleri biriktirme fırsatı sağlar. Alışveriş sepetini besleyen, ürün kataloğudur. Bu katalog elektronik mağazanın sunucusunun veri tabanında bulunur. E-mağazanın sunucusu, şirket tarafında yönetilen bilgi deposu ve yönetim sistemidir. Bunlar bir web sitesinin çalışması için gerekli tüm fonksiyonları yöneten bilgisayar sistemleridir. Veritabanı , büyük miktarda bilgiyi raporlama ve depolama için tasarlanmış, firmaya ait sunucunun bir parçasıdır. Örneğin ; online perakende firmalar için veritabanı , ölçü , tanım, elverişlilik gibi ürün özellikleri, nakliye bilgileri, stok dereceleri ve sipariş bilgilerini içerir.

Veritabanları aynı zamanda isimler, adresler, telefon numaraları, kredi kart bilgileri ve önceki satın alma bilgileri gibi müşteri bilgilerinide depolar.

Alışveriş sepeti modeli, müşterilere hızlı ve kolay alışverişin en uygun şekilde yapılmasını sağlar, online güvenliği ve müşterinin özel bilgilerini (kredi kartı) korur.


Online Alışveriş Merkezleri

Müşterilere ürün seçimi ve hizmeti geniş bir yelpazede sunar. Bağımsız birçok e-mağazanın alışveriş ve ürün arama imkanlarından daha fazla olanak sunar.
Örneğin; müşteriler satılan bir malın çeşitli alternatiflerini bulabilir ve ayrı ayrı yerlerden satın alma yerine alışveriş sepeti teknolojisini kullanarak birçok mağazadan yapılacak satın alma işini tek bir işlemde çözümleyebilir.

Genelde online alışveriş, e-mağaza siteleri, alışveriş portalları olarak gerçekleşir. Ve özel bir mal için kullanıcı doğrudan o ürünü satan sanal mağazalara yönlendirilir.
Online e-alışveriş merkezlerine örnek olarak,
www.expressmarket.com.tr
www.veriyaz.com.tr´yi verebiliriz.